Att sälja en vän

Har varit rätt så händelserika dagar nu. I torsdags fyllde papsen år så när jag slutade drog jag iväg till stugan och grattade honom. Igår så blev det äntligen helg, vilket var extremt efterlängtat då jag har varit helt slut på de senaste dagarna. Igår åkte även Judit till sin nya ägare i Skellefteå, känns lite sorgligt men ändå bra. Tror även att hon kommer bli vårdad ömt, så det känns bra. Så står utan bil nu en vecka, för nästa lördag åker jag norrut och hämtar hem en ny räcer. I övrigt spenderade jag kvällen med trevligt folk nere på swampområdet. Blev en tidig kväll och skönt att vara nykter var de. Idag agerar jag chaffis åt folk som är på brölopp, klagar inte då jag får köra en splittny bil som bara rullat 60 mil. Och dessutom är cash alltid king! Gästspelen är förövrigt också flyttad till sitt nya bete, med betydligt mycket mer föda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0