Det är en dag imorrn åh

Det finns väl inte mycket att säga om denna dag, känner mig helt slut på i både kropp och själ. Än hur mycket jag sover om nätterna blir jag aldrig utvilad, går med en ständig trötthet och energin ligger på 0. Men nu är ju i alla fall halva veckan gjord, om än två dagar till helg kändes som mer eller mindre en evighet.

efter jobbet for jag och sprang en bit, kände rätt tidigt att knäna fått nog utav en mil på asfalten igår så for till masen och åt middag för att sedan ta en promenad istället. Blev uppför slalombacken innan slutet. Extremt långsamt tempo blev det också, men jag tog mig i alla fall ut en sväng. Sedan har jag suttit och försökt komma igång lite med programmeringskursen som jag ska läsa nu en månad. Var helt lost till en början men tror det börjar lossa lite nu. Aja, de är en dag imorrn åh.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0