Det här med att göra ingenting kan vara underskattat

Hade helt glömt bort hur skönt det var att ligga i sängen klockan elva på en lördagkväll. Första helgen sedan sommaren drog igång som det händer tror jag. Och samma sak hände igår, en fredag, dock skulle jag upp i tid imorse för att dra iväg till tärna en sväng. Var några år sedan jag var där på marknan vilket ändå är synd då den är så mycket bättre än den som är i Storuman. Hittade mig världens skönaste tröja och lite annat smått och gott. Bland annat en drömfångare som var precis i min smak, som jag försökt hitta ett tag nu då jag tycker drömfångare typ är det vackraste som skapats. Sedan har jag hunnit en sväng till hästapållen ikväll men nu tänker jag inte göra mer, kände att den här helgens oaktivitet (?) verkligen satt på sin plats. Ska väl snart sova, och sedan sova bort halva morgondagen. Mhmmm!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0