Det var en sommar som aldrig tog slut

Blä och usch så trött jag ändå var imorse, fick verkligen kämpa för att ta mig upp. Vet då heller inte om jag någonsin vaknade riktigt, för jag är då lika trött nu känns det som. Men hade i alla fall turen att få en bra måndag, om än det alltid betyder tonvis med reklam. Och istället för att gå och sova när jag slutat så for jag iväg till hästapållen för en tur ut i skogen. Hade tänkt att han skulle få springa av sig lite nu då han stått i helgen. Roligt tyckte han att det var! Tycker ju egentligen inte att skarven har så värst mycket utbud när det gäller ridvägar, kanske mest eftersom att 45:an hägrar vart man än far ungefär. Men det finns ju några små guldställen att ta sig till. Aja, det var väl allt vad denna dag hade att erbjuda ungefär.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0