Imorgon tar jag en välförtjänt helg

Avklarade just slutprovet på första kursveckan av programmeringen vilket känns skönt då jag nu inte behöver tänka på något sådant förrän nästa vecka. Fick även veta idag att jag tog mig in på utbildningen jag sökt, känns lite både och då jag är så sjukt emot förändringar. Och att kombinera jobbet och plugg lär bli en rätt stor förändring jämfört med bara jobb. Dessutom har jag märkt att den lilla självdisciplin jag hade när jag gick skola är som bortblåst, har extremt svårt för att ta mig tiden att sätta mig ner och faktiskt få något gjort. Förhoppningsvis så bättrar jag mig. Förutom att sitta med näsan i dataskärmen och försökt förstå mig på sifferkombinationer och krumilurer  (har för första gången fått användning för algebra och ekvationer!) ikväll så har jag hunnit vara en sväng till hästapållen, han ser verkligen ut att trivas med att vara på bete. Specillt nu när vi inte har så mycket ohyra här. Men nu står packning på schemat sedan filmmys resten av kvällen. Imorgon tar jag en välförtjänt helg och påbörjar resan norrut med ett sovstopp i älvsbyn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0