Trevlig helg och trevliga människor

Blev en sen men rolig kväll igår, när jag skjutsat folket på bröllopet så for jag tillbaka till Storuman ochdeltog i Svampivalen tillsammans med mina homiesar plus några nya och trevliga bekantskaper. Hade en rolig kväll och sjöng loss till noisemakers, var glad att jag var nykter då alla andra verkade sköta fyllan nog så bra. Innan jag hade fått hem mina passergerare så hade klockan närmat sig 4, vilket resulterade i att jag inte slog upp mina ögon förrän klockan ett idag. Men det var skönt att sova ut och det kanske kan behövas då det redan är måndag imorgon. Vart tog helgen vägen?! Får hoppas på att veckan går lika fort så att jag får hämta hem min nya pärla snart. Aja, blev i alla fall en tur upp till hästapållen idag och en liten promenad i skogen tog vi. Men nu tänker jag avsluta denna dag med en dusch och sedan film och sedan hoppas på att det blir en bra måndag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0