Trött, stressad och less

Det här var ingen bra måndag, eller den har var varit helt okej ända tills nu då jag skulle sätta mig och försöka plugga in andra avsnittet på kursen. Fattade iprincip ingenting så kan inte göra något mer förrän jag fått tag på en mentor. Vilket i sin tur gör mig extremt stressad. Är dessutom hur trött som helst och hann till och med somna ett bra tag innan jag åkte iväg till hästapållen ikväll. Börjar seriöst tro att det är något fl på mig då jag kan sova hur mycket som helst men ändå inte bli piggare. Har även testat sova mindre då folk har sagt att man kan bli trött av att sova för mycket, men också det utan något resultat. Det enda som hände var att jag mer eller mindre vacklade fram som en zombie hela dagen. Så nu tänker jag skita i allt, gå och duscha sedan slå på en film och hoppas på en bättre morgondag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0