Vissa lämnar glädje

Känslan av att äntligen vara hemma är rätt skön, det här med borta bra men hemma bäst stämmer så otroligt bra för mig. Men gårkvällen blev väl hyfsat bra, vädret var ju däremot inte det bästa vilket gjorde att jag skippade området när vi anlände till Sorsele och åkte bil med Frej istället tills alla andra var färdiga. Sent blev det innan slutet och den här dagen har mest gått åt till att göra ingenting ungefär. Har hunnit en sväng till hästapållen och sedan hade jag en kvällsdate med Therese, vilket var alldeles för längesen! Mycket trevligt. Men nu ska jag ta en lång j*vla dusch och sedan försöka sova och ladda upp inför ännu en jobbvecka. Faktiskt enda veckan på hela sommarn som jag känner att jag gärna skulle ha varit ledig (visst vill man väl alltid va ledig, men lite extra den här) eftersom att motorveckan är speciell. Den ligger mig vrmt om hjärtat och är man bara där helgerna så missar men det mesta. Aja, nåt år, nångång, då är det min tur.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0