Back on track efter 3 veckors vila

Igår fann jag varken ork eller tid till bloggen då det var full fart hela dagen. Först en så där stressig och dålig måndag på jobbet, vet inte när jag var så sen ut sist faktiskt. Men hann mirakulöst med avgående och traskade sedan hem. Kvällen spenderades sedan med hagbygge innan skitsnack med Tessebiss. En trevlig kväll må jag säga.

Idag blev det däremot en betydligt lugnare och fridfullare arbetsdag, vilket var skönt och behövligt då jag kände mig trött och slut på i huvudet. Sover cirkus 9 timmar varje natt men känner mig ändå som ett vrak mer eller mindre hela dagen. Aja. tog i alla fall ett dressyrpass med hästapållen ikväll där galoppombyten stod på schemat. Duktig häst, om än det blir missuppfattningar ibland, särskilt då energin börjar tryta. Jag själv for sedan ut och sprang min dryga 7 kilometers runda, tro det var tre veckor sedan jag sprang (ordentligt i alla fall) och än om tiden var 40 sekunder sämre än innan vilan så är jag glad. Detta för att halsen inte reagerade något. Benen däremot kändes som bly, men så få det la va. Nej, spikmattan nu och sedan John blund. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0