Borta bra men hemma bäst

Nu är jag åter på hemmaplan igen, kom hem inatt och det var rätt skönt att komma hem. tycker ju inte om städer i större mängder, skönt att komma bort kortare stunder ibland men sedan är det alltid lika skönt att komma hem. Hade tänkt göra något vettigt av denna dag, så jag borde egentligen sätta igång. Städa ska jag göra först då det här nog är enda dagen jag har tid för det innan helgen, och då vill jag ha denna lya städad. Sedan ska hästapållen få sig en genomkörare hade jag tänkt och jag hoppas att regnet håller sig borta då. Judit ska också få lite kärlek ifall tiden finns idag, tvättas, slipa lite rost, lacka och sedan upp med streamern om jag hinner. Nej, bäst att sätta igång om jag ska få något gjort överhuvudtaget!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0