Ingen ro till att göra ingenting

Onsdagar brukar kännas bra då man vet att man är halvvägs i mål. Känns alltid lika skönt att skalla kudden en onsdag kväll med vetskapen om att det nu bara är två tidiga mornar kvar innan man får sova så länge som kroppen behöver. Förutom att jag trodde att fiaten stundtals skulle blåsa i diket så gick jobbdagen bra och var fort över. Sedan har jag haft fullt upp resten av kvällen, först ett dressyrpass med hästapållen sedan hem och mellanlanda samt stoppa i en tvärtmaskin och sedan vidare på gymmet. Ingen kondition dock för min del nu då delar av förkylningen från hell verkar ha bosatt sig i mig. Men har inte någon ro att sitta hemma en kväll. Så passade då på att börja gå in mina nya inneskor och sedan lite styrka på det. Känns som det vara år och dagar sedan jag satte min for på gymmet, så det var rätt skönt att vara tillbaka igen. Nej nu ska här försöka sovas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0