Oflyt

Blä vilken dålig dag det här har varit, tisdagar brukar alltid vara bra dagar men det är ju klart att allt ska jävlas lite till också. först och främst så känns allt lite drygt och surt just nu och inte nog med det så blev jag fast i ett pågående vägarbete i drygt 45 minuter under turen idag. 45 minuter?! Det brukar kunna vara stressande i vanliga fall och en sådan stor tidsförlust gjorde inte saken bättre. Men tog mig fram tillslut och fick sluta. Tog sedan tag i disken som jag egentligen skulle gjort helst i förrgår men orken har aldrig infunnit sig förrän idag. sedan for jag iväg till hästapållen innan jag och Maria lekte ironmans och bar in en hylla till mig. resten av kvällen har jag handlat och slitit raggen men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0