Bedtime

Torsdagar brukar kunna ha en förmåga att vara dryga dagar med tanke på reklamen,  men idag var det bara reklam till byarna och det är i samhället som reklamen blir bökig. Så det gick som en dans på röda rosor! Och det var skönt, dock var jag bra förberedd för denna dag då jag laddat med mycket sömn, alltid lika skönt att sova.

Efter jobbet försökte jag mig på att skruva bort lite saker på bilen då jag fick ombesiktning igår, nu har jag gjort det jag kan så nu får någon annan ta över. Har jag tur så är det inte så svårfixat, så ska fixa till en date med Judit och bildoktor så har jag förhoppningsvis det problemet ur världen. Och efter att ha försökt hitta mina mekanikertalanger så begav jag mig till zumban och avslutade kvällen med MRL-passet. Hade jag deltagit i dessa pass för 5 år sedan hade jag seriöst gråtit och verkligen gruvat mig, hård fysisk aktivitet var något som fick mig nervös på den tiden. Nu är det mer en förtjusning att känna musklerna pressas tills det knappt orkar mer. "Svett är fett som lämnar kroppen, gråtandes." Aja, nu sova så jag orkar dessa sista ryck nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0