En bra måndag är en avslutad måndag

Efter 10 timmars sömn så kände jag mig så redo man kan känna sig för en måndag imorse. Och nu känns det skönt att ha dragit igång veckan och lagt måndagen bakom sig, för det finns absolut ingen dag som är mindre inspirerande än måndagar! Blev i alla fall en lättsam dag då jag kom mig iväg ut i tid imorse, skön start på veckan helt enkelt.

Trotsade vädret ikväll och for ut på en intervalltur med hästapållen, både jag och han fick upp värmen trots blåsten och snön i alla fall. Skönt att komma ut! Skyndade mig sedan hem för att hinna förbi konsum innan det stängde, insåg att frukosten skulle bli gles annars imrogonbitti. Ett gympass fick bli avslutet på denna dag, bäst att försöka jobba upp det man tappat nu när det vart lite oregelbundet i träningen. Men nu ska det sovas, börjar tidigare imrogon så för att inte somna bakom ratten är det bäst att studera ögonlocken nu! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0