En tisdag i mars

Blev en smidig jobbdag trots en för tidig morgon, tusentals (stooora) paket och en massa oskottad sursnö. Fiaterna är kanske inte riktig gjord för att gå i djupsnö så jag fick gott plumsa mig ut mer än en gång, men då vakna man ju i alla fall till mitt i tröttheten. Hade tur och blev bjuden på middag av mamsen, skönt när inte tiden riktigt finns för att laga en ordentlig middag och hann inte göra alla matlådor jag brukar göra på helgen då jag jobbade helgen som var. For sedan iväg på zumban men energin var verkligen inte med mig så var mest bara irriterad hela passet och fick inte ut något vettigt av det. Körde även lite styrka, men iprincip samma känsla där, energibrist. Så ska ta och bota det med lite mat och sömn nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0