Halvjobbig tisdag

Lyckades kliva upp två gånger och sedan ångra mig och gå isäng igen innan det att jag lyckades motivera mig själv tillräckligt för att ta mig ut i morgonluften. Trött var jag men direkt jag kom ut fylldes jag med fräsh energi, pallrade mig upp till utsikten innan jag vände hem igen. Efteråt var jag verkligen glad att jag faktiskt tog mig ut och inte sov dom där extra minutrarna.

Jobbet gick halvsegt då det var dubbel villareklam, och tisdagar som ofta brukar vara reklamfria. Men dagen tog tillsist slut och jag for hem, fixade lite käk, diskade bort och for på zumban. Benen var inte alls med idag då dom kändes som bly, så det såg garanterat fruktansvärt ograciöst ut men alltid lika roligt. Sedan for jag iväg till hästapållen och på vägen hämtade jag ut ena delen till bilen, nu saknas bara två innan vi kan färdigställa henne. Aja, ska göra mig iordning för sängen, har gjort mig ledig imorgon men ska ändå upp i tid så jag hinner få någonting gjort innan jag har bokat möte med syven. En lunchdate med systern har jag också bokat upp inför morgondagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0