Hoppas på träningsvärk imorgon

Det verkar som att bara för att jag vill att dagarna ska gå fort så går det oerhört långsamt. Men bara bita ihop och ta en dag i taget så har man tillsist avklarat det. Blev i alla fall en halvstressig morgon men då det var reklamfri dag så kom jag fram i normal tid ändå.

Tisdagar brukar ju i vanliga fall innebära zumba men inte idag eftersom att gruppträningarna har lite ändrade tider och dagar nu under påsklovsveckorna. Men for på gymmet och körde vanligt gympass istället. Ordentlig uppvärmning innan det blev axlar/triceps/bröst-pass. Förhoppningsvis känns det av imorgon då det är ett kvitto på att man faktiskt gjort något vettigt. Nej, en date med min kära säng nu och vänta på John Blund som inte befinner sig alltför långt bort känner jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0