Ibland kan en tysk också behöva lite draghjälp

Igår var det en sån där dag som sög all energi ur mig vilket gjorde att direkt jag kom från gymmet slocknade jag och bloggen blev tom. Men ingen skada sekedd och garanterat ingen som bryr sig speciellt mycket heller. Idag däremot har det varit en lättsam dag som bara flytit på, enbart villareklam vilket typ gjorde min dag. Fick sedan middag hos mamsen vilket var tur då jag skulle iväg på zumban och sedan ett MRL-pass. Känner mig i nuläget slut på i både kropp och knopp men kan inte sova än då jag har en bil som valt att parkera sina fyra hjul på ett ställe där den inte ska stå och den vägrar flytta på sig. Så jag får så snällt sitta och vänta på räddning. Ja alltså jag sitter ju hemma, inte i en kall bil och fryser ihjäl, så ni kan vara lugna. Men det är ju fredag imorgon så jag är inte bitter.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0