I'm ashamed to say that I'm not over you

Idag så insåg jag att frukosten är den bästa tiden på dygnet (ifall man bortser från timmarna man sover) om än man är trött som ett as så är det liksom en skön tid utan stress eller press. En tid att slappna av helt enkelt, och givetvis äta. Äta är alltid bra.

Kom ut halvsent imorse vilket innebär att man hela dagen är lite sen och försöker knappa in minutrar, dock ha det där börja släppa, är jag sen så är jag och det är inte hela världen. Tog mig hem tio över fyra så så sen var jag inte och efter att denna dag är bortgjord kan jag nu konstatera att det enbart är tre jobbapass kvar till ledigt. Börjar kännas som man kan ro iland denna skuta snart. Tog mig ett pass med hästapållen ipaddocken, sistträning för min del och galoppfattningar för hans del. Helt okej kombo och ett nöjt ekipage efteråt! Packade sedan väskan och begav mig på gymmet, då motivationen nu tryter så måste jag träna på enbart tjurskalle. Så pressade mig att springa samma takt som förut, om än det inte blev riktigt lika långt så är det alltid ett steg i rätt riktning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0