Mänskligheten är ond och kommer såra dig gång på gång

Så var ännu en helg över och det känns väl lite sådär, alltid lika tungt att vakna en måndagmorgon. Dock så har denna helg varat rätt länge känns det som, sen att jag inte känner mig helt utvilad är en annan sak. Men ser ändå framemot denna vecka då jag har lite saker på gång som jag hoppas på att få lite klarhet i under veckans gång. Hoppas det går min väg!

Igår blev det i alla fall en tur ute i det fina vädret med hästapållen och sedan grillning med Maria på eftermiddagen. Kopplade även in hennes gamla baslåda i Judit så nu låter vi lite mer när vi glider fram. Och idag gav vi oss in på att tona rutorna, båda bakdörrarna hann vi med så nu är det bakrutan kvar. Fint blev det inte men det var kul och övning ger färdighet så när det blivit varmare ute ska jag köpa ny toning och försöka mig på ett mer lyckat resultat, men tills dess får det duga. Avslutade denna helg med hoppning med hästapållen, klockrent är ett ord som beskriver passet bra, och med det sagt säger jag godnatt och välkomnar en ny vecka.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0