Samhällets uppbyggnad fick mig plötsligt mörkrädd

Måste medge att det var otroligt skönt att vara ledig så här mitt i veckan, klev upp i tid så det blev ingen sovmorgon men alltid lika skönt att inte ha någon stress alls. Mötet med syven gick däremot inte som planerat och jag kan inte alls begripa hur det svenska samhället är uppbyggt. Jag fick inte gå den utbildningen jag tittat på, anledningen var; JAG HADE FULLFÖLJT GYMNASIET OCH HADE BETYG I ALLA ÄMNEN. Wtf var min tanke. Helt jävla mållös. Ska jag måsta misslyckas för att få rätten att gå det jag vill?! Nej alltså jag vet fan inte vad jag ska säga, här ha jag jobbat arslet av mig på gymnasiet och sen ska folk som inte klarat det få förmåner..

Fick sedan avreagera mig lite för Klara då vi åt lunch, och hon förstod mina aggressioner, alltid lika skönt. For iväg till hästapållen för ett pass i solen innan jag handlade och gjorde middag och en massa matlådor. Efter middagen råkade jag ta en powernap på drygt en timme, hade lätt kunnat sova längre men tvingade mig på gymmet. Tog ut lite aggressioner där också så nu ska jag förhoppningsvis ha laddat ur det mesta negativa. Men nu ska det sovas, jobb imorgon men snart är det ju helg igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0