Stanna upp, andas och finn meningen med allt

Fick helg igår ändå som vanligt då dagens jobb blev inställt, det var nog lika bra det för min kropp och huvud började säga ifrån. Så igår var det skönt att lämna jobbet och sedan veta att man nu fick sova ut två dagar.
 
Hade till en början inga som helst planer för fredagkvällen så tog det lugnt, tog ett dressyrpass med hästapållen och slötittade på tv innan grabbsarna hörde av sig och efterlyste skjuts. Och så blev det, hanns även med en tur till nåt garage, ett besök på trean och en hel massa varv runt storumans alla gator. Mycket trevligt och min sovmorgon imorse var extremt efterlängtad och behövlig. Helt klart höjdpunkten hittills denna helg. Har varit en lugn dag idag, bakishäng minus bakis då för min del. Och kvällen spenderade jag hos Maria med tvtittande och en massa prat. Precis som det ska vara. Och nu skallar jag snart kudden och ser framemot ännu en sovmorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0