Strumpor och en bortsprungen sol

Är det bara jag som varken brytt mig vidare mycket om att solen täcktes av månen ett tvärt eller att folk har olika strumpor på sig? Visst, strumpgrejjen är en skitfin idé men är inte en grej där flera tusentals gör samma sak ett tecken på hur otroligt mycket vi tar efter varandra och gör sam alla andra. Och som jag fattat det så skulle dessa olika strumpor visa på motsatsen, att alla är olika. Och solförmörkelsen, for god sake vi lever i Sverige! Hur ofta ser vi överhuvudtaget solen? Förlåt alla exalterade människor för mitt oengagemang, men sån är jag!

Annars så har väl dagen varit som vilken annan fredag som helst, jobbat och sedan tyckt att det varit gudomligt skönt att få gå hem och veta att det är helg. Lagade pannkakor till middag idag (ja, sådana dära tallriksstora och platta). Är egentligen inte alls förtjust i det då jag gärna vill ha salt mat, men mat som mat så jag blev mätt. Blev sedan en lugn kväll och nu ska jag vika in årorna och sedan se vad morgondagen erbjuder.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0