Det är ju inte alltid lätt att vara positiv

Usch vad den här veckan går segt känner jag, och regnar gör det. Antingen så får vintern ta och komma tillbaka eller så får sommarn komma så att den är över nångång. Känner mig förövrigt extremt otaggad på sommar i år faktiskt, i och för sig är jag väl aldrig speciellt imponerad av sommar men just nu känner jag bara att jag verkligen inte vill ha någon sommar och allt vad den innebär. Förhoppningsvis ändras detta lite i alla fall.

Blev i alla fall en lättsam jobbdag om än tröttheten höll på att ta över min kropp, så det fick helt enkelt bli en powernap efter jobbet. Sedan traskade jag och Maria iväg på en dryg timmes prommis innan jag sprang vidare till gymmet. Det fick bli ett ryggpass idag, vill helst bara få bort den lilla irritationen som ligger och lurar i halsen så jag kan starta igång den mer intensiva konditionträningen igen. Istället för att lunka på någon kilometer varje gång. Aja, slutklagat för nu ska jag äntligen krypa isäng. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0