En bra dag i fiaten

Efter att ha varit ifrån fiaten och postjobb en hel vecka så var det faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka. Om än jag var extremt trött när jag vaknade, men väl igång så gick dagen av bara farten. Såg även att jag var schemalagd resten av maj nu också, så det känns skönt. Det är trots allt det jobbet jag för tillfället trivs bäst med.

Har en vilodag från gymmet idag så jag har både hunnit diska undan, betalat räkningarna och varit hos hästapållen. Och klockan är inte ens nio. Så nu ska jag duscha och äta något för att sedan slöa framför datorn resten av kvällen. Kan även nämna att jag klickade hem lite telefontillbehör. Bland annat ett sportarmband och ett plånboksfodral. Blev helt såld på fodralet och vill att det ska komma nunununu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0