I can fake I'm never broken hearted, I know I keep my face until the end

Redan söndagkväll och jag har egentligen inte gjort något alls i helgen känns det som. Fredagkvällen blev en välbehövlig kväll med Kamelen, längesen sist vi umgicks kändes det som. Vi bastade, badade (!) och gjorde upp lite planer inför kommande helg. Är så grymt taggad till talludden just nu! Pratade gjorde vi också, om allt och inget, viktigt och oviktigt. Igår däremot så började jag dagen med hästapållemys innan följde jag med till Medelås, första gången jag var där sedan Ylva föddes så jag fick snusa lite bebis. Dom är så söta så länge dom inte skriker. När jag kom hem så traskade jag över till Maria, vi satt och prata alldeles för länge och klockan sprang iväg.

Red in till Storuman med hästapållen idag en sväng innan en middagsdate med Maria och Jonatan. Laddade sedan upp för lite löpning, tog det säökra före det osäkra och sprang inomhus då jag inte riktigt litar på vädret. En mil blev det och 1,5 minuter snabbare än sist. Trött och svettdränkt var jag men skönt att ha gjort det i alla fall. Hade sedan turen att stöta på Grubbe på ica så jag fick skjuts hem, är helt seriös osäker ifall mina ben burit mig hem i allt uppför. Och tillsist, världens största grattis till världens bästa syster på 23-årsdagen! Men nu ska det sovas, cred till dig som läste allt detta, du förtjänar en hallonbåt. Natti!

 
 

Kommentarer
Postat av: Jossvald

I want a hallonbåt!

Svar: Det ska nog kunna ordnas!
Lovisa Olofsson

2015-05-31 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0