Ibland kanske tur existerar även för mig

Äntligen så har jag i alla fall fixat till något som liknar en design åtminstone, blev så otroligt less på att ha en halvfärdig. Så det är väl vad jag pysslat med nu ikväll, ifall man bortser ifrån ett uppehåll då det var trimtime på gymmet. Och känner inte jag av mina axlar eller delar av låren imorgon så börjar jag starkt fundera på om jag överhuvudtaget består av någon muskel. Ajaj vad det sved där ett tag! Förutom att plåga mig igeon html-koder och svidande muskler så har denna regniga dag spenderats på jobb. Och på tal om jobb så verkar det nästan som att hösten kommer kunna lösas precis så som min fantasi ville. Men man ska inte ropa hej än, men hoppas kan man alltid. Nej, sova nu. Natti!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0