Med detta inlägg säger denna tjej godnatt

Jag tror att jag någongång i mitt tidigare liv har skrivit på denna blogg att måndagar inte är så jobbiga och tröttsamma. Glöm det, jag tar tillbaka det. När jag såg reklambuntarna imorse så ville jag bara sno och gå hem, men så blev det ju självfallet inte utan kämpade mig igenom bunt efter bunt. hade lätt kunnat gå isäng när jag slutat, men det gjorde jag inte heller utan for iväg till hästapållen. Blev några små skutt idag, med hindret på medellinjen för att få till galopperna efter. Någon som var glad att få hoppa var det i alla fall! Sedan blev det gymmet, ett tricepspass som jag avslutade med stakning. Kan ha varit det mest smärtsamma jag gjort i muskelväg, ville helst lägga mig ner och grina där jag stod. Så jag behöver väl kanske inte ens nämna att sängen kommer bli guddomligt skön, här och nu. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0