När kilometrar blir till mil

Var ledig igår men hade planer för dagen så klev upp tidigt och direkt frukosten sjunkit undan en aning så begav jag mig till gymmet för att ta mig an milen. Och en mil sprang jag om än jag trodde att jag skulle avlida efter bara några kilometer då jag tog i alldeles för hårt från början. Men hade bestämt för att ta det på mindre än en timme, och det gick, kanske inte med så mycket marginal men.

Skulle även baka lite då jag, Mikaela och Mathilda ska ha en liten träff ikväll med diverse ätbart. For sedan iväg till hästapållen som lyckats tappa en sko och han blir alltid öm barfota så han lär få stå (typiskt!!) tills hovslgarn kommer. Lyckades även kracha telefon då den inte tålde en traktors vikt. Men fick tag på en telefon igårkväll med lite hjälp av Maria så nu är jag kontaktbar igen. Avslutade fredagen med en skräckfilm med Maria.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0