Stark är bra men starkare är bättre

Har hunnit med en hel del idag då jag har varit ledig, har väldigt lite schemalagt nu i maj. Men det lär väl komma till någon dag och annars är det väl kanske lika bra då jag inte har någon semester och det här är sista månaden innan semesterperioderna drar igång. Och då finns det också gott om tid till träningen då jag hade tänkt försöka få maj till min hälsomånad, för nu vill jag ha lite resultat. Siffrorna på vågen har jag ignorerat, jag vill ha ett synligt resultat. Ett starkt resultat. Visst känner jag att jag har blivit starkare men jag vill se det också.

Så det blev ett rätt långt gympass och innan det hade jagh hunnit städa hela lägenheten. Och nu ikväll så tog jag ett pass med hästapållen, testade ett nytt bett som jag beställt. Funkade inte alls som jag hoppas på. Och dessutom satt det dåligt på micklemtränset. Aja ska ge det en chans till. Hann sedan ut en sväng med kameran, hade tänkt köra en liten fotoutmaning nu. Dels för att få igång fotandet och dels för att det inte ska bli så tomt här.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0