Tänker sova i en evighet ungefär

Så skönt att ha landat hemma i min säng för att nu få sova ut efter rätt hektiska dagar med kanske en aning för lite sömn. Hade i alla fall en bra valborg och träffade mycket känt (och okänt) folk. Vädret var kanske inget att hurra för och jag hade foppatofflor, så att ja, mina fötter blev blöta. Men vad gjorde väl det när sällskapet var trevligt.

Igår blev en lugn dag med hästpållsmys och motionering, sedan en tidig kväll för att åka till Skellefteå idag. Skulle uppdatera garderoben med lite sommarvänliga plagg vilket var behövligt. Självklart blev det lite annat också, som tillexempel en systemkamera. Hihi, hoppsan! Slänger väl in en liten bild på det mesta av köpen, dock är bikinin ett tidigare köp. Aja, tog mig i alla fall ut på en lång pw md löpinslag nu ikväll, alltid kul när det är ljust lite längre på kvällarna så att man ser vart man far.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0