Tänkte till och med bjuda på färska bilder

Gårkvällen med Mathilda och Mikaela blev bra, vi åt gott (och mycket) och pratade av oss lite om vad som händer i våra liv. Om än det inte är så extremt mycket men. En trevlig kväll helt klart och blev heller inte alltför sent vilket var rätt bra då jag var trött.

trots en sovmorgon imorse så har jag känt mig extremt trött idag, så har inte gjort alltför mycket. NH med hästapållen, tur hovslagarn kommer på onsdag så jag kan börja rida igen. Sedan blev det en powernap innan middagen i hopp om att samla energi till trimfysen. Och väl där infann sig lite kraft, dock fanns det ingen kvar efteråt men det är ju så det ska vara. Men nu är det slut på ledigt och imorgon är det tillbaka till verkligheten igen. Så godnatt på er!

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0