Att veta vad man vill

Blev en lugn helg men for aldrig till kaskeluokt utan ska försöka hinna det nästa helg. Har däremot fått lägenheten att inte se ut som ett kaos längre. Skönt det med tanke på att det så småningom ska julstädas. Såg även att jag inte uppdaterat sedan torsdags, har väl egentligen inte hänt så mycket sedan dess. Men i fredags hann jag i alla fall med att sätta det första fröet för min framtidsplan. Ett frö är alltid en början men om än det är en lång väg till mål så är jag närmare än tidigare. Har väl någonstans insett att det bara är jag själv som kan styra min framtid och är man inte nöjd så är det jag som måste agera. Men nu ska jag sova, min kropp är inte riktigt med mig och skulle behöva vara pigg imorgon då måndagar alltid är tyngre dagar. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0