Helt mållösa blev vi

Oj vilken helg! Den har varit lång, rolig, intensiv och helt fantastisk. Är dock helt slut på så trots att det är måndag imorgon känns det ändå skönt att krypa i säng. Fredagen blev väldigt lyckad i alla fall, mötte upp Viktoria i Lycksele, vi checkade in och spenderade lite tid i spaet innan det var dags för trerätters. Sedan var det då äntligen dags för Måns att uppträda. Finner inga ord att beskriva det med, helt mållös och han berörde verkligen. Efter vi hämtat oss så gick vi ner på seaside där vi fortsatte kvällen med folket som jag träffade på swampen. Trevlig kväll, dock lite väl sen med tanke på att det var en hotellfrukost att passa. Detta resulterade ia att jag bara for förbi ett tvärt och träffade lte folk igår när jag kom hem innan jag gick och la mig. Så idag har det varit en rätt slö dag, tills nu ikväll då jag hunnit löshoppa hästapållen och tagit mig ut och sprungit. 9,5 kilomet blev det, var lite tyngre idag i och med två dagars vila. Men benen var väl ändå hyfsat med på noterna. Aja, dags att sova då det bara är att inse att verkligheten väntar imorgon. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0