I alla dessa år har jag valt smörkniven, när lådan innehåller så mycket vassare knivar

Torsdagen och dess vedermödor är bortgjord och jag har tagit helg, ja, jag har tagit ledigt imorgon för att få ut så mycket som möjligt av morgondagens hotellvistelse i och med Måns Zelmerlöw-showen. Ska bli så skönt att komma bort, träffa Viktoria, prata av mig, äntligen se Måns (!!) och bara ha så jäkla roligt. Känns som att det är precis vad jag behöver. För övrigt har detta varit en rätt lång men bra dag. Började tidigare imorse så jag skulle kunna smita iväg och besikta bilen. När jag slutade packade jag in hästapållen och drog iväg på ett dressyrpass i ridhuset, känns som att det är nyttigt att åka iväg ibland om än det bara är för dressyr. Sedan tog jag mig i kragen och sprang den där milen jag planerat i mitt träningsschema (som enbart finns i mitt huvud). Gick hur lätt som helst kändes det som och slutade på lite drygt 1,3 mil vilket känns riktigt bra. För en månad sen så kändes det verkligen inte som att det skulle gå så bra, då kändes det motigt att bara ta sig ut någon kilometer. Så ikväll lägger jag mig med gott samvete och inväntar morgondagen med förväntan!

 

Kommentarer
Postat av: Isabella

låter som du kommer få en härlig helg :)

2015-11-05 @ 21:19:00
URL: http://nouw.com/isabellaaxelsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0