I brist på annat

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Brukar försöka undvika sorgsamma låtar när jag är ledsen då det bara förvärrar saker och ting, så när jag är ledsen blir det väl oftast typ låtar som fight song av Rachel Platten. Men om jag nu ska deppa ihop totalt så blir det väl whiskey lullaby, en riktig tårkanon.

Beroende av:
Tillräckligt med sömn måste jag nog ändå svara på den, annars funkar ingenting.

Vem behöver du mest just nu:
Det är det jag inte vet, men någon är det, någon som inte finns i mitt liv just nu. Så mycket vet jag då.

Vad tror folk om dig?
Skulle gissa på att folks första intryck av mig är att jag är sur och säger inte så mycket.

Stämmer det?
Nej, jag är bara extremt blyg och osäker bland nytt folk. Dom som känner mig vet att jag inte direkt är tyst av mig.

Vad får du oftast komplimanger för?
Beror nog litegranna på vem personen i frågan är, men vi säger väl att det är för min snällhet.

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, det kan nog hända!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Snitslat lite men vissa passager e knepiga..."

Nästa mål i ditt liv:
Att trivas med livet, göra sådant jag tycker om och leva med människor jag mår bra av.

Hur svarar du i mobilen?
Hallå?

Vem ringde dig senast?
Försäljare

Antal timmar sömn inatt:
8 ungefär

Tycker du om din pappa?
Tycker om är alldeles för milt, det går inte med ord att beskriva vad min pappa betyder för mig. Han är helt enkelt bäst, min förebild och en av mina starkaste livsgnistor.

Brukar du komma i tid?
Jajjemen, hellre lite tidig än sen.

Mår du bra?
Ibland, ibland inte. Är väl inte riktigt tillfreds med livet just nu och känner att något saknas. Men det är väl en del av livets gång.

Hur känner du dig nu?
Förutom att jag är jättetrött så känner jag mig förvirrad och rätt tom. Dvårt att sätta ord på det och förklara, då jag själv inte riktigt vet hur det känns just nu.

Vanligaste färg på dina kläder:
Ungefär 90% av alla mina kläder är väl svart så..

Var du aktiv i skolan?
Jo men hyfsat, gjorde då alltid allting och i tid dessutom. Om än man blev lite smålat där i slutet..

Favoritdryck på morgonen:
Mjölk eller te

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Mellan 22 och 22.30

Är du blyg?
När det gäller nya människor och stora folkmassor, ja.

Sysslar du med någon idrott:
Ridning och löpning atm.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
En gång i tiden trodde jag på det, men människor nuförtiden är så falska att det tar många ögonkast innan man vet var dom står.

Är du bortskämd?
Njae, det tycker jag väl inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0