Känslan av ett litet resultat i alla fall

Den här måndagen startade väldigt segt, var trött och less innan dagen ens startat på riktigt. Men efter det att jag släpat mig på jobbet så började jag sakta men säkert vakna till liv, hade en innedag idag så det var ju skönt på så vis i alla fall. Hann med lite bakning efter jag slutat innan jag for iväg till hästapållen en sväng. Avslutade sedan denna måndag med löpning. Hade tänkt ut en sträcka jag skulle springa som var lite längre, men hade tänkt att jag skulle springa i ett behagligt tempo och absolut inte gå ut för hårt så att de sista kilometrarna sedan blir en plåga. Gick otroligt lätt och det var så skönt! Slutade på ca. 9 kilometer, så den där milen är ju inte alls långt bort. Har u haft det väldigt tungt att komma tillbaka efter sommarens lite väl långa vila. Har liksom aldrig känt att det blivit lättare, vilket har gjort att det varje gång känts lite motigt. Men idag när benen bara sprang av sig själva så kändes det otroligt bra. Så nu tänker jag lägga mig med gott samvete, och efter morgondagen är bortgjord så är det halvvägs till helg då jag är ledig fredag och drar till Lycksele för en hotellnatt och Mån Zelmerlöw-show. Taggad är bara förnamnet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0