Sopslut

Har varit rätt tunga dagar idag och igår ifall man tänker rent jobbmässigt. Så energi, ork och motivation har som varit en bristvara på kvällarna. Igår for jag förbi hos Kim en stund efter det att jag varit hos hästapållen. Och ikväll så har jag hunnit med en långtur ut i skogen med hästapållen. Var hur mysigt som helst med snötyngda träd och enbart månen som lyste upp. All stress och press försvann för en stund och jag kunde bara vara. Balsam för själen helt enkelt. Har däremot varken sprungit idag eller igår, men det finns verkligen ingen energi kvar och idag fanns heller inte riktigt tiden då det blev övertid. Lär väl inte lägga mig med gott samvete men är så trött i både kropp och knopp så lär somna som en klubbad hursom. Så gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0