En plan B

Känns som jag spenderat oändligt många timmar på jobbet då vi hade a-träff också idag. Hade ju en utedag i fiaten idag men tyckte ändå att dagen flög fram otroligt fort för att vara en onsdag. Och ett antal timmar i fiaten resulterar ofta i flera timmars tänkande. Ofta är det bara tankar kring oväsentliga saker men idag kom jag faktiskt nästan fram till någonting. En reservplan ifall livet i dagsläget skulle skita sig eller ifall jag skulle bli sjukligt less på samma vardagsmönster. Om jag någonsin tilltar min plan får tiden utvisa, men kan inte annat än säga att det skulle vara en aning spännande. Aja. Annars så har hästapållen fått en liten genomkörare med mjukgörande arbete. Lång och låg form där han skulle bära sig själv utan stöd i tygeln, bara forma honom efter skänklarna. Extremt mjuk och trevlig blev han, så duktig så. Men nu blir det sängen, en dag närmare fredag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0