Jag gör det åtminstone

Ljuset i tunneln hägrar och veckan börjar sakta men säkert glida mot helg, ska bli så skönt! Sova, äta, sova lite till och bara vara är planerna hittills för denna helg. Bjöd in mig själv (hehe) på grillmiddag i Blaiken imorgon, vilket känns som ett alldeles lagomt ansträngande göromål imorgonkväll. Men det är imorgon det, än är det fortfarande bara torsdag. En torsdag som vilke annan torsdag som helst, intetsägande och inte alls speciellt spännande. Först jobb sen en mörkertur i skogen med hästapållen innan jag slet ut mig själv och sprang. Vissa gånger kan jag bli så irriterad och besviken på mig själv då sträckorna inte alltid blir så långa och tempot inte känns något vidare bra. Sådana gånger försöker jag intala mig att jag åtminstone försöker, jag tar mig ut och släpar mig i alla fall runt. Sen hur det ser ut och hur långt det blir får man helt enkelt ibland försöka förtränga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0