Litet vintertecken

Äntligen en dag med lite kyla och faktsikt så har jag till och med fått köra på en vit väg, om än det inte var mycket för världen men. Kanske blir det en vinter i år också, fast i nuläget känns den väldigt avlägsen måste jag erkänna. Men det var ju trevligt att i alla fall få titta på lite snö. Var förövrigt en rätt lättsam jobbdag och tröttheten från igår verkar inte ha följt med, vilket jag inte hoppas att den gör resten av veckan heller. Blev sedan ett pass med hästapållen innan jag for ut och sprang en sväng. Tycker ju det är mycket skönare att springa i kyla än i plusgrader, dock är det betydligt svårare att klä sig. Har en tendens att överskatta svettningarna och klä mig lite för lite vilket resulterar i at jag får springa som en jäkel i början för att inte frysa ihjäl.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0