Måndagar..

Sängen är aldrig så skön som på en måndagmorgon och aldrig så efterlängtad som på en måndagkväll. Ja, jag är trött och skulle mer än gärna också ha höstlov som typhälften av sveriges befolkning verkar ha. Och vet ni vad jag skulle göra då? Inte ett skit. Jag skulle sova tills jag vaknade och sedan kanske förflytta mig från sängen till soffan. Känner hur extremt skönt det skulle vara.. Men lovtiderna är förbi och jobb står på schemat. Och förutom jobb så har jag spenderat denna gråa och tröttsamma måndag hos hästapållen och sedan trotsade jag och Nellsan regnet för en långprommis med en massa snack om helgens vedermödor. Alltid trevligt och nyttigt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0