Har låtit min egen kropp förfalla

Sov så otroligt bra inatt att det var en synd att vakna, men tyvärr går ju nätterna alldeles för fort och alarmet ringde även imorse. Och iväg på jobbet for jag, hyfsat smidig dag vilket det oftast brukar vara på tisdagar. Imorgon däremot är det dubbla reklamer, måste va satans påfund det dära..

Blev ett barbackapass med hästapållen med ungefär samma tänk som gårdagen, hjärngympa och rumpträning på hög nivå. Sedan pinnade jag iväg till gymmet, tungt pass idag med en kropp som inte är med på noterna. Otränad är bara förnamnet, tyvärr. Men nu ska jag få i mig det sista av mitt välförtjänta, vardagslyxiga kvällsfika. Sedan är det hög tid för lite sömn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0