Kanske är det idealen som får en själv att se annorlunda ut

Dagarna bara rinner iväg och helgen närmar sig vilket inte alls känns dumt. Och den här dagen har gått i samma mönster som veckans övriga dagar, jobb, gym och ridning. Körde intervaller på gymmet innan det blev ben/rumpa. Har för tillfället så extrema komplex över mina lår så att jag helst bara vll gå och gömma mig, känns som dom tvärvuxit. Tyvärr tar det också extremt lång tid att bränna fett på låren då kroppen inte prioriterar det fettet då det inte är "farligt". Fuck this. Har väl mer eller mindre hela mitt liv viljat krympa hela mig ungefär, men just nu skulle jag vara mer än nöjd om "bara" låren försvann, bara lite i alla fall. Så nu är det lite hårdare bud som gäller för den här damen, två pw:s om dagen och gym så ofta jag hinner. Vilket kommer innebära tidiga mornar för att få ihop detta. Men det ska gå, det måste gå. Nog om det antar jag, hästapållen fick sig då en genomkörare med galoppbommar idag, jobbigt men givande. Avslutade med en tur ut i skogen, hösten är ju bara för underbar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0