Man väljer sina egna prioriteringar

Imorse när jag vaknade var det frost, fattar ni hur skönt det är? Jag har överlevt ännu en sommar utan värmeslag eller myggbettsförgiftning. Jag känner mig aldrig så levande och fri som jag gör på hösten, det känns som att alla bekymmer flyger ur mig och kroppen lättas. Dock har jag ventilerat rätt mycket på sista tiden, om olika saker med olika personer. Och jag tror att det är det som vi behöver göra mer, inte stänga in allt i oss själva utan bara ösa ur sig allt och inget. Men har väl i övrigt inte hänt mycket undeer min frånvaro, har levt vardagslivet, det liv jag vill och kommer ska leva. Haft två bra dressyrpass med hästapållen igår och idag. Och igårkväll så blev det även en kvällsdate med två av mina favvobrudar, sådant som verkligen behövs. Och ikväll så skulle jag förbi hos Maja ett tvärt vilket slutade med att det där tvärtet blev en bra stund, men trevligt var det. Men nu ska här laddas för sista jobbdagen innan helg, sedan stummar jag upp till Kaskeluokt. Vankades tydligen grillning med jaktdeltagare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0