Tillbaks i en gammal god vana

Somnade så fort som huvudet nuddade kudden igårkväll, vilket resulterade att jag faktiskt var utvilad när klockan ringde imorse. Så trots att det är måndag, tonvis med reklam och dubbelt så många trappor som tidigare, så har dagen gått både snabbt och bra. Kvällen har för den delen också bara flugit förbi, först ett pass med hästapållen. Körde lite basic med iprincip bara skritt, något som kan vara svårare än det ser ut. Ifall det ska göras rätt. Med energi och drivning bakifrån. Sedan iväg på gymmet (!!!!), vilket var 2,5 månad sedan då jag frös det i 2 och har varit sjuk sedan frysningen gick ut. Men idag så återupptog jag träningen vilket känns enormt bra, jag vet ju att jag mår bra både i huvudet och kroppen av träningen. Värmde upp på bandet, var tunga kilometer kan jag lova och jag är lång ifrån där jag slutade. Blev sedan ett helkroppspass för att komma igång litegrann och inte chocka en muskelgrupp direkt. Så efter denna dag känns det nu skönt att krypa isäng. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0