Trevlig helg med fina vänner

Helgen över, batterierna laddade och jag antar att jag räknas som redo att ta tag i en ny vecka. Har i alla fall haft en lugn och rätt social helg, och två sovmornar var verkligen välbehövda. Fredagen bestod av bilkörning och skräckfilm och igår blev det först en uteritt med hästapållen på dagen och sedan spenderades kvällen med Kamelen m.fl. Kul att träffa henne igen och prata av sig, bäst att passa på dom gånger hon är hemma då hon nuförtiden är bosatt i Umeå. Den här dagen startade jag med en mysfrukost framför PH innan ett dressyrpass med hästapållen stod på agendan. Just nu lägger vi mycket fokus på steglängd och energin, tycker det gick rätt bra idag. Han är ju rätt lat av sig (undra om det är min lathet som smittat av sig kanske) men när han väl kommer igång så går han otroligt bra. Avslutade denna söndag med ett gympass, inget pulshöjande utan mest bara styrka då jag äntligen fått lite bukt på förkylningen. En bra helg helt enkelt, och tackar alla inblandade för trevligt sällskap. Nu vill jag bara att det ska bli nästa helg då det blir en skelleftetrip och hockeyderby!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0