Så hittade jag hit igen

Tiden flyger iväg, sista veckan i april vilket innebär att sommaren är här iprincip när som helst känns det som. Dock är det väl kanske inte sommarväder ute för tillfället då snön vräker ner. Gör inte mig så mycket, tycker ju inte om sommaren. Men kan ändå längta till vissa små ljuspunkter som kommer i och med sommaren. Men det är då, nu är nu. Och i nuet så händer det inte så mycket. Umgåtts med fina människor och igår blev det en tur till Skellefteå för att försöka heja fram grabbarna, vilket tyvärr inte slutade bra. Nya tag till nästa säsong. Tränar annars på och motionerar hästapållen som (ÄNTLIGEN!!) har en sadel som passar. I skogen flyter det också på bra. Har även en plan på att börja variera träningen lite nu när de går mot asfaltstider ,så jag ska kort och gott börja åka inlines, önska mig lycka till.. Annars var det väl inte så mycket nytt, ser framemot norgeresan med företaget som blir av till helgen. Blir trevligt att komma iväg litegrann. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0