Det var ett tag sen

Det var ett tag sen sist, vilket inte är så ovanligt i och för sig. Men går eftemiddag i veckan och då blir datatiden ungefär 0 timmar per vecka. Skönt förvisso. Men som sagt, eftermiddag i veckan och ett skift kvar till helg. Jag gillar ju eftermiddagsskiften, speciellt nu när det börjar vara mörkt och lite kallare på kvällarna. Annars händer inte mycket spännande i livet, kroppen har varit i dålig fysisk form så det har inte blivit någon träning på en vecka. Vilket i sig inte är vidare bra för den psykiska formen heller.. Men har tid hos sjukgymnasten om en timme och hoppas på att nacken ska släppa. Då ska jag bara kurera halsen och hoppas vara tillbaka på gymmet efter helgen. Helgen spenderar jag på bortaplan i Bygdsiljum, Jörgen och Helen tyckte att jag skulle komma ner någon helg och det passade bra nu när det var norrcupen på motorbanan. Så det ser jag framemot!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0