Nån som inte behövs för någon

Och så var vi här igen, då det inte blivit några rader på ett bra tag. Förutom min resa till Bygdsiljum förra helgen så har livet knatat på som vanligt. Och vad gjorde jag i Bygdsiljum? Jag vidgade mina vyer och kom bort lite. Såg även min första endurotävling och förutom Jörgen och Helen så kände jag inte en kotte utav alla som jag träffade, men de trivs jag med, jag gillar att vara helt okänd. Den helgen gick for förbi i en ruskig fart och sedan drog en ny vecka igång. Haft förmidda i veckan och försökt hinna med både gym och ridning när jag slutat, kanske lite dumdristigt vissa dagar men jag vill inte ta de lugnt. Blev i alla fall kräftskiva hos Viktoria och Oskar i fredags och igår var det talludden, årets sista. Var hos Lina innan och träffade som vanligt em massa trevligt folk på udden också. Bra avslutning på denna sommar! Love fyllde även ett år igår så var självklart där och grattade lillkillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0